Zvětšit písmo

Zmenšit písmo

CZ

cs

menu

Zlínský kraj je veřejnoprávní korporace a jako zaměstnavatel se řadí mezi největší a nejstabilnější v regionu; nabízí profesionální pracovní prostředí, kde můžete uplatnit své odborné znalosti a zkušenosti. Pokud Vás nezaujala žádná z aktuálních pracovních nabídek na krajském úřadu či některé z našich příspěvkových organizací, nabízíme Vám možnost zaslat Váš životopis přímo do naší databáze životopisů.

Zaměstnanecké benefity

Zlínský kraj jako zaměstnavatel nabízí výhody a benefity, které jsou nastaveny tak, aby byly v plném rozsahu využitelné pro všechny zaměstnance – výčet těch nejzajímavějších najdete v přiloženém souboru.

Nastavený systém motivace a hodnocení našich zaměstnanců nebo propracovaný systém vzdělávání patří bezesporu mezi aktivity, kterými se jako zaměstnavatel můžeme pochlubit.

Samozřejmostí je u nás dodržování etického kodexu a firemní kultura, kterou pozitivně hodnotí jak naši klienti, tak samotní zaměstnanci.

5 TÝDNŮ DOVOLENÉ

5 TÝDNŮ DOVOLENÉ

Dostatek odpočinku je hlavní předpoklad spokojeného zaměstnance. Každému, kdo u nás pracuje na hlavní pracovní poměr, dopřejeme 5 týdnů dovolené. 

SICK DAYS

SICK DAYS

Máte rýmu, kašel, zvýšenou teplotu, necítíte se dobře? Můžete využít až 3 dny zdravotního volna (sick days) bez nutnosti čerpání dovolené.

PRUŽNÁ PRACOVNÍ DOBA

PRUŽNÁ PRACOVNÍ DOBA

Rádi byste si sami zvolili začátek a konec pracovní doby? Podporujeme slaďování rodinného a pracovního života - nabízíme flexibilní pracovní dobu.

STRAVOVÁNÍ

STRAVOVÁNÍ

Kvalitní strava je základem zdravého života. Zaměstnancům poskytujeme příspěvek na stravování – výběr z obědového menu. Obědy jsou zajištěny přímo v budově zaměstnavatele. 

CAFETERIA SYSTÉM

CAFETERIA SYSTÉM

Každý zaměstnanec může dle vlastního uvážení využít čerpání z osobního účtu na nejrůznější služby či produkty z oblasti kultury, zdraví, sportu, vzdělávání, cestování a tištěných knih. 

PARKOVÁNÍ

PARKOVÁNÍ

Zaměstnancům nabízíme bezplatné parkování v blízkosti pracoviště - v centru města 7 dní v týdnu/24 hodin denně.

T-MOBILE

T-MOBILE

T-Mobile Program - pro zaměstnance Zlínského kraje a jejich rodinné příslušníky nabízíme zlevněné ceny volání a další výhody dle Rámcové smlouvy uzavřené mezi Zlínským krajem a společností T-Mobile.

Aktuální nabídka pracovních pozic

ikona

Zaměstnanec oddělení správních činností ve zdravotnictví (Odbor zdravotnictví, uzávěrka 2. 4. 2024)
Zařazení: Krajský úřad

12.03.2024

186.69 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: 21_VŘ_ZDR.pdf

ikona

Procesní analytik (oddělení podpory řízení, uzávěrka 8. 4. 2024)
Zařazení: Krajský úřad

12.03.2024

186.17 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: 20_VŘ_Ř.pdf

ikona

Zaměstnanec oddělení hodnocení ekologických rizik (Odbor životního prostředí a zemědělství, uzávěrka 2. 4. 2024))
Zařazení: Krajský úřad

12.03.2024

189.53 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: 19_VŘ_ŽPZE.pdf

ikona

Architekt kybernetické bezpečnosti (Odbor informačních a komunikačních technologií, uzávěrka 2. 4. 2024)
Zařazení: Krajský úřad

04.03.2024

380.96 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: 17_VŘ_ICT.pdf

ikona

Technik správy budov (Odbor Kancelář ředitele, uzávěrka 21. 3. 2024)
Zařazení: Krajský úřad

04.03.2024

377.01 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: 18_VŘ_KŘ.pdf

ikona

Vedoucí odboru investic (Město Uherské Hradiště, uzávěrka - 15. 4. 2024 ve 12:00 hod.)
Zařazení: Města a obce Zlínského kraje

18.03.2024

177.75 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: Vedoucí odboru investic, MěÚ. Uh. Hradiště.pdf

ikona

Referent/ka útvaru kanceláře starosty (Město Uherské Hradiště, uzávěrka - 28. 3. 2024 ve 12.00 hod.)
Zařazení: Města a obce Zlínského kraje

18.03.2024

466.05 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: Referent_ka útvaru kanceláře starosty, MěÚ Uh. Hradiště.pdf

ikona

Administrativní pracovník/pracovnice a pokladní (KNTB, a. s., Zlín, uzávěrka - neurčena)
Zařazení: Organizace Zlínského kraje

14.03.2024

176.37 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: Administrativní pracovník_pracovnice a pokladní, KNTB.pdf

ikona

Vedoucí Domova pro seniory Karolinka (Sociální služby Vsetín, p. o., uzávěrka - 8. 04. 2024 ve 12 hod.)
Zařazení: Organizace Zlínského kraje

14.03.2024

503.67 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: Vedoucí Domova pro seniory Karolinka, soc. služby Vsetín.pdf

ikona

Vedoucí pečovatelské služby (Sociální služby Uherský Brod, p.o., uzávěrka poštou nebo osobně - 25. 3. 2024 ve 12:00 hod.)
Zařazení: Organizace Zlínského kraje

14.03.2024

216.39 KB

Stáhnout soubor Stáhnout soubor: Vedoucí pečovatelské služby, soc. služby UH.pdf

1 2 3

 

Průběh výběrového řízení

Dokumenty k výběrovému řízení

Databáze životopisů

Stáže pro studenty

Ocenění Férový zaměstnavatel 2023

 

Kontakt: 

Bc. Eva Gazdošová (výběrová řízení)

Telefon: 577043249, mobil: 731 555 239

E-mail: eva.gazdosova@zlinskykraj.cz

Budova: b21, kancelář: 1445

Otázky a odpovědi

Jaké doklady mám dodat, když se hlásím na více pracovních pozic zároveň?

Není, je pouze třeba dodat samostatnou přihlášku na každou pracovní pozici, na kterou se hlásíte. Ostatní požadované dokumenty stačí doložit v originálech pouze jednou. Vše vložíte do společné obálky, na kterou uvedete označení jednotlivých výběrových řízení podle toho, jak je uvedeno v samotném textu vyhlášeného výběrového řízení (např. VŘ – DOP – NEOTVÍRAT).

Jak se mám připravit na výběrové řízení?

Součástí výběrového řízení bývají obvykle testy odborných znalostí a ústní pohovory. Doporučujeme přečíst si zákony, které souvisí s danou agendou, podívat se na sekci dotčeného odboru na krajských webových stránkách. Můžete také kontaktovat personalistu a požádat o bližší informace, resp. okruhy k testu. Výběrová komise také ocení, pokud si uděláte představu o tom, co budete dělat, jak bude vypadat Váš den, jaké je obsazení daného odboru/oddělení.

V jakém formátu je nutno dodat dokumenty k výběrovému řízení?

Přihlášku s požadovanými dokumenty může uchazeč dodat v tištěných originálech nebo prostřednictvím datové schránky. V případě, že uchazeč využije vlastní datovou schránku, považujeme za originál přihlášku a životopis vložené v datové zprávě; výpis z evidence Rejstříku trestů - pokud uchazeč požádal o výpis z RT do své datové schránky, může tento elektronický dokument použít; v případě, že má výpis v listinné podobě, je nutné provést autorizovanou konverzi z listinné podoby do digitální verze na Czech Pointu. U ověřené kopie diplomu o nejvyšším dosaženém vzdělání je nutné dodat také elektronický originál (tzn. dokument vytvořený autorizovanou konverzí z listinné podoby na digitální na Czech Pointu).

Krajský úřad Zlínského kraje © 2024

Cookie lišta

Nahoru